ZVYŠOVÁNÍ KVALITY A EFEKTIVITY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB POMOCÍ PŘÍSTUPU PODPORUJÍCÍHO UČENÍ SE ORGANIZACE „IMOSH IMIQ

Anotace:

 Zvyšování kvality a efektivity sociálních služeb je aktuálním tématem poskytování těchto služeb. Každý poskytovatel sociálních služeb je neustále konfrontován s množstvím požadavků zainteresovaných stran a mnohé z nich se týkají právě kvality, efektivity a výsledků těchto služeb. Zvyšování kvality a efektivity služeb je proto spojeno se schopností pracovníků poznat tyto požadavky, pochopit je, aplikovat, vyhodnocovat a zlepšovat je ve vlastní praxi. Cílem vzdělávací akce je proto podpora neustálého zlepšování kvality a efektivity poskytovaných sociálních služeb a týmového přístupu k řešení této problematiky u pracovníků a týmů poskytovatelů sociálních služeb. Konkrétněji to především znamená:

1. Seznámit účastníky s obsahem pojmů „kvalita“ a „efektivita“.

2. Podpořit účastníky vzdělávací akce v identifikaci potenciálních oblastí vhodných pro další zlepšování a zefektivnění služeb.

3. Poskytnout účastníkům vhodný teoretický základ a představit praktický nástroj (IMOSH IMIQ) využitelný pro návrh a řešení postupů pro zkvalitnění a zefektivnění poskytovaných služeb.

4. Podpořit účastníky, formou realizace týmové spolupráce na modelovém návrhu řešení vybraného tématu zpracovaného pomocí metodiky IMOSH IMIQ, v následné praktické aplikaci získaných informací do jejich každodenní praxe a ve snaze o zkvalitňování služeb pro klienty jejich sociálních služeb.                                                                                

Cílová skupina:       

a) pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116, ZoSS)

b) sociální pracovníci (dle § 110 a 111, ZoSS )

c) pracovníci v manažerské, řídící funkci

 

Kurz je akreditován MPSV pod číslem: A2019/0063-SP/PC/VP

Časový rozsah: 1 den, 8 výukových hodin (8 x 45 minut)

Další informace:

  • Maximální počet účastníků: 30 účastníků (2 lektoři)
  • Lektoři: Bc. Jindra Koldinská, Josef Veselka, MBA